söndag 4 augusti 2013

Sommarsummering

Hejhej hallå bloggen.

Nu har min sommar typ nästan gått. Början på augusti och den 19:e tror jag det är så börjar skolan igen. Känns som jag inte gjort så mycket helt ärligt men det har jag juuuu såklart. Båda mina festivaler jag skulle på blev ju inställda men det hindrade mig inte, 4 dagar innan bråvalla ägde rum blev vi erbjudna jobb där och vi tacka ja dirrmode och ja, bråvalla 2013 är bland det sjukaste och roligaste jag någonsin gjort i hela mitt liv. Ett av mina bästa minnen jag kommer ha.

Sedan har jag även tränat en del, varit med mina vänner och vart med trizzeboi. SJUKT BRA SOMMAR HAR JAG HAFT. Dock hade jag velat vara mer i Skåne än jag vart, saknar mina skånekompisar :(( Tänker på er <3333 Haha juste, en annan sak jag gjort som jag inte gjort innan är att jobbat på Iron maiden och Gyllene tider! SÅ JÄVLA FETT. Få en gratiskonsert och dessutom bli betald för att man jobbar, kan det bli bättre?

Sedan till det som jag gjorde nu senast. Precis hemkommen efter att ha varit 2 veckor i det soliga landet Turkiet. Mycket softilation där nere kan jag säga er. Längtar redan tillbaka </3

På lördag åker jag till Stockholm för att vara med trizzeboi, aaaasnajs. Är där en vecka och sen bär det ner till Eslöv igen för att starta vardagslivet igen. Fan vilken koll jag har på allt nu, inte likt mig. Nu ska dricka upp min kaffe och sen rocka även denna dagen, PEACE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar